HOME RECENZIE NOVINKY

štvrtok 26. júla 2012

Recenzia: Alyson Noël: Kruté Leto

Názov: Kruté leto
Autor: Alyson Noel
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2012
O knihe: 
Predstavte si, že máte život aký chcete. Ste obľúbený a tešíte sa na leto. No plány vám prekazia rodičia tým, že vás pošlú na Grécky ostrov kde sa nič nedeje a nikoho nepoznáte.

Dej v skratke: 
Colby má všetko. Konečne sa skamarátila s najpopulárnejším dievčaťom na škole a nevie sa dočkať leta. Všetko sa pokazí, ked jej rodičia oznámia, že prázdniny strávi na Gréckom ostrove u "bláznivej" tety Tally. Ako to tam bude Colby zvládať a to akým spôsobom je jej teta bláznivá sa dozviete v knihe.

Čo o knihe hovorím ja?:
Priznám sa, že kniha ma najskôr zaujala svojou obálkou. Páčila sa mi letná atmosféra, ktorá z nej srší. Ale aby sa nepovedala, že som povrchná, prečítala som si čo ponúka zadná strana a usúdila, že táto kniha bude perfektná spoločníčka na letné večery. Nemýlila som sa. Kniha sa číta sama a je písaná formou denníka, listov a blogu, ktorý si Colby začala v Grécku viesť. Priznám sa, že niektoré pasáže blogu ma trošku nudili. Postáva Colby sa v knižke pekne rozvíja čo hodnotím veľmi pozitívne. Na začiatku by som ju totižto najradšej "zabila". Prišla mi neuveriteľne arogantná a rozmaznaná. Jediné čo ju zaujímalo je ona.  Všetko sa však zmení ked spozná tajomného Gréckeho chlapca so srandovným prízvukom.

Záver: Túto knihu vám odporúčam prečítať. Nesklame vás, pokiaľ máte radi denníkové zápisky. Mne sa čítala veľmi príjemne a veľa krát som sa pri nej aj  zasmiala alebo ostala prekvapená až smutná. Máme pred sebou až takmer polovicu letného voľna takže pokiaľ ste knižku nečítali rýchlo do toho.

Hodnotenie: 4,5/5

3 komentáre:

  1. Deníkový zápisky mi nevadí, spíš mi jde o žánr, románky nemusím. :D Ale nejsi jediná, kdo ji doporučuje, takže si ji možná zkusím sehnat...^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa táto knižka tiež páčila, také príjemné letné čítanie, hlavne tá forma bola fajn.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. https://marseille1711.blogspot.com/b/post-preview?token=i0aSVEABAAA.CPOAlMX4wefh9Vv8lHP5BA.rp-t_kStN4ICgaNdnl3pGQ&postId=1697406968072274484&type=POST recenzia taktiež na tuto knihu

    OdpovedaťOdstrániť